FANDOM

Hipster - znana niektórym ludziom rasa, która zachowuje się jak pomylone patafiany.

Plik:Style hipsterskie.png

CharakterystykaEdytuj

Hipsterzy często noszą spodnie potocznie zwane rurkami, dziwaczne okulary, bezsensowne fryzury i głupie koszulki z szelkami.

Pojawianie sięEdytuj

Hipsterzy często pojawiają się na stronach internetowych.Najczęściej na Facebooku.Tam próbują pokazać swoją oryginalność i zarazić innych wirusem Hipsterius.Pojawiają się również na Kwejk.pl, a tam najsławniejszym hipsterem jest Hipster Antek.Są również na stronach internetowych, a nawet na wikiach.

Rasy hipsterskieEdytuj

  • Hipster Kucharz - rodzaj hipstera, który robi dziwne dania.
  • Hipser Dama - to natomiast rodzaj dziewczyny-hipsera, która ma cechy hipstera.
  • Hipster Tradycyjny - ten gatunek jest tak pospolity, że nie opiszę go w jednym zdaniu.To jest rodzaj takiego hipstera, który używa tradycyjnych urządzeń m.in.bicykla i starego radia.Czasami przerabiają swoje komórki,mp3 i tablety w takie oto rodzaje starodawnych urządzeń.
  • Hipster Muzyk - to natomiast słucha nowoczesnej muzyki, i stara się być na fali.
  • Hipster Teraźniejszy - taki hipster stara się dowiadywać jak najszybciej o nowych trendach.

Teksty hipsterówEdytuj

Ale te rurki ciasne,Wchodziłem na 30 piętro tego budynku, gdy miał zaledwie 10, Praca?To ogranicza kreatywność,Poproszę sojowe late, z na chudym nie spienionym mleku, z syropem makadamiowym,Zarąbisty kawałek.Ile ma wyświetleń?O, mało.Nie lubię tego,Dapstep?Ja słucham sztuki, Dapsztuki,Hip1:Muzyka w latach 60 to było coś. Hip2:No. The Beatles, Presley... Hip1:Nie, nie.Mi chodziło o 19 wiek., Tańczyłem Harlem Shake w 2009, P****ało cię! To było na polecanej w Empiku!.

Plik:Antek Hipster.png

Więcej z Fandomu

Losowa wiki